به‌روزرسانی Horizon Forbidden West باگ‌های Quest، اشکالات بصری و موارد دیگر را برطرف می‌کند

به‌روزرسانی Horizon Forbidden West باگ‌های Quest، اشکالات بصری و موارد دیگر را برطرف می‌کند

Horizon Forbidden West چند روزی است که منتشر شده است، اما به همان اندازه که بازی خوب است، بدون مشکلات فنی نیست  که در یک تجربه جهانی باز عظیم مانند این قابل انتظار است . Developer Guerrilla Games روی رفع مشکلات گفته شده کار کرده است و اکنون پچ 1.05 را منتشر کرده است که مشکلات بیشتری را برطرف می کند.

 

اشکالات مختلف ، از نوع مسدودکننده پیشرفته و غیره  در تعدادی از ماموریت‌های اصلی، ماموریت‌های جانبی، وظایف و فعالیت‌های جهان باز، علاوه بر چند مشکل گیم‌پلی، برطرف شده‌اند. در همین حال، چندین اشکال انیمیشن و بصری نیز برطرف شده است، در حالی که برای خرابی‌های «مختلف»، و همچنین برخی بهبودهای زیبایی و عملکرد، اصلاحاتی نیز وجود دارد.

 

Horizon Forbidden West  از نظر فروش شروع خوبی داشته است و بازی مطمئناً سزاوار آن است . در بررسی ما، ما به آن امتیاز 10/10 دادیم، و گفتیم: "Horizon Forbidden West  یک دستاورد چشمگیر در داستان سرایی، طراحی بازی، و فناوری و در بهبود نسخه قبلی خود تقریباً از هر جهت ممکن است. یکی از بهترین بازی ها در نوع خود را ارائه داده است .

 

Horizon Forbidden West برای PS5 و PS4 در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0857

خبرنامه بازی ها

گالری